Nejčastější dotazy

Nejčastější dotazy

Objednávky


Jak zjistím stav své objednávky?

Po zalogování v sekci objednávky naleznete zprávu od obchodníka. Pokud je u zboží věta: „není skladem“, znamená to, že termín je skutečně nepotvrzený a dodání může být v týdnech. 


Když si objednám přes internet, mohu si zboží vyzvednout osobně?

Ano. Při objednání zboží přes e-shop (před odesláním košíku) vyberete způsob převzetí zboží: hotově – osobní odběr. Tímto si zároveň zboží rezervujete po dobu 3 dnů a nevystavujete se tak riziku, že produkt, o který máte zájem bude vyprodaný.


Pokud mám zboží rezervováno do určitého dne, je rezervace platná včetně tohoto data?

Ano, rezervaci je platná včetně uvedeného datumu.


Kdy mohu objednané zboží očekávat?

Běžná doba expedice v ČR je 24 hodin. O vyřízení objednávky budete informováni prostřednictvím e-mailu. Stav zakázky lze průběžně sledovat po přihlášení na www.levnaprosteradla.cz  v sekci objednávky. Nebude-li objednávka odeslána, případně bude-li nějaké zboží chybět bez informace o dostupnosti, prosím informujte nás.



Platby


Jak zjistím, zda se mé peníze připsaly na váš učet?

Platby jsou kontrolovány on-line a automaticky po připsání peněz na účet jsou ihned k vidění opět na webu v dané objednávce.


Proč je na mém dokladu zaplacená záloha 0,- Kč?

Protože platba byla spárována (zpracována systémem) až po vytištění dokladu. Pokud potřebujete doklad se zaplacenou zálohou, napište si prosím na adresu info@levnaprosteradla.cz


Mohu platit svojí platební kartou?

Ano můžete platit svou kartou přes internet. Platba přímo kartou na přepážce je také možná .



Zboží


Co znamená zboží na cestě a kdy přijde?

Znamená to, že zboží již máme objednané u dodavatele a často je znám i termín dodání na sklad. Pokud máte již zboží objednáno, přibližné datum dodání se zobrazuje v sekci objednávky.



Různé


Nechci zasílat akční nabídky. Jak to mám provést?

Ve Vaší registraci (záložka "osobní data") je možnost odškrtnout políčko "novinky" a potvrdit odesláním. Můžete si tak určovat zasílání novinek sami. Pokud se Vám toto nepodařilo, kontaktujte nas na info@levnaprosteradla.cz


Je možné žádat opravu účetního dokladu?

Ve výjimečných případech ano. Je možné opravit špatně vyplněné IČ, DIČ, jméno či adresu. Není bohužel možné žádat změnu z jedné firmy na druhou, případně z firmy na fyzickou osobu a opačně. Přijďtě buď osobně na prodejnu spolu s původním dokladem, nebo zašlete tento doklad poštou spolu s informacemi, co potřebujete opravit + ofrankovanou obálkou se zpáteční adresou. Případně odešlete svou žádost na info@levnaprosteradla.cz

  • GoPay
  • fio

Copyright (c) 2024 levnaprosteradla.cz  /  Tvorba eshopu: Web Revolution Web Revolution s.r.o.